|
|
Regulamin serwisu SPRZET-MEDYCZNY.PL obowiązuje od 25.05.2018
Definicje i informacje ogólne
- Internetowy Serwis "Sprzet-Medyczny.pl", działający pod adresem:
www.sprzet-medyczny.pl
prowadzony jest przez Sprzedawcę:
ADVERTI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Łodzi 90-755, al. 1 Maja 87, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi Wydział XX Gospodarczy ? KRS pod numerem KRS 0000408684, NIP: 727-278-60-01, Regon: 101366243
z którym kontaktować można się pod poniższymi danymi kontaktowymi:
tel.(42) 633-81-61
tel.(42) 633-81-62
fax (42) 633-81-63
tel.kom. 604-09-59-34
e-mail:adverti@adverti.pl
- Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
- Informacje zawarte na stronach serwisu nie są ofertą handlową w myśl przepisów prawa handlowego.
- Po złożeniu zamówienia kwoty, koszty transportu oraz dostępność towaru zostanie zweryfikowana. Zostaną Państwo poinformowani o całkowitych kosztach zamówienia i możliwości realizacji. Po otrzymaniu pełnych informacji będą mogli Państwo podjąć decyzję czy decydują się Państwo na realizacje zamówienia.
- Ceny podane przy każdym produkcie są obowiązujące do czasu wyczerpania zapasów magazynowych.
- Ceny wszystkich widocznych na stronach serwisu internetowego towarów są cenami brutto (zawierą podatek VAT)
- Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Składać zamówienie mogą tylko i wyłączenie osoby pełnoletnie.
- Umowa zawarta pomiędzy Klientem a Sprzedawcą dotycząca zakupu danego produktu ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów jest adres dostawy (na terenie Rzeczpospolitej Polskiej) wskazany przez Klienta, z zastrzeżeniem produktów odbieranych osobiście przez Klientów.
- Zamówione towary są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby towary przedstawiane na stronie internetowej zgadzały się z aktualną ofertą asortymentową. Część towarów jest dostępna w magazynie Sprzedawcy (informacja dostępna u Sprzedawcy po kontakcie z działem handlowym), natomiast inne wymagają sprowadzenia od dostawców. Na wypadek niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem, sprzedawca szybko powiadomi o tym Klienta i w przypadku dokonania zapłaty ceny przez Klienta oraz braku zgody na przedłużony termin realizacji, zwróci całą otrzymaną sumę pieniężną. Część towarów z uwagi na fakt, iż są wykonywane na zamówienie pod konkretne wymogi klienta lub wymagają sprowadzenie od dostawców, nie są dostępne na magazynie.
- Czas dostawy produktów jest zależmy od zamówionego asortymentu. Termin otrzymania przesyłki to każdorazowo czas skompletowania zamówienia powiększony o czas dostawy. Informacje o orientacyjnym czasie realizacji zamówienia można uzyskać u naszych konsultantów. Z uwagi na fakt, iż cześć produktów jest wykonywanych na zamówienie lub sprowadzanych z zagranicy pod konkretne zamówienie klienta, termin realizacji może ulec wydłużeniu. Maksymalny czas realizacji nie powinien przekroczyć 60 dni.
- Gwarancja standardowa dla Konsumentów wynosi 24 miesiące natomiast dla pozostałych odbiorców 12 miesięcy.
- Sprzedawca odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
- Reklamacje z tytułu rękojmi można złożyć m.in. w formie elektronicznej na adres reklamacje@adverti.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w górnej części Regulaminu. Informację o rodzaju spedytora, oraz adres na jaki należy wysłać produkt zostaną podane po otrzymaniu zgłoszenia.
- Czas rozpoznania reklamacji przez Sprzedawcę z tytułu rękojmi wynosi 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
- W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, wszelkie czynności tego podmiotu, może dokonać wyłącznie osoba, która jest upoważniona do dokonywania w imieniu podmiotu wszelkich czynności związanych z realizacją zamówienia.
- W przypadku realizacji wniosków NFZ klient jest zobowiązany do osobistego stawiennictwa w siedzibie Sprzedającego(zgodnie z wymogami NFZ). Nie przyjmujemy zamówień na odległość. Zamówienia refundowane przez NFZ można złożyć wyłącznie w siedzibie Sprzedawcy.
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz.1495) Kupujący nabywając sprzęt elektroniczny lub elektryczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt, na własny koszt, do siedziby Sprzedającego, po uprzednim poinformowaniu o tym Sprzedającego.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 25.05.2018
- W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
Składanie zamówienia
- Zamówienia są przyjmowane faxem pod numerem (42) 633-81-63, listownie, bądź na dane przedstawione w dziale "Kontakt".
- Po złożeniu zamówienia, klient jest zobowiązany potwierdzić zamówienie telefonicznie pod numerem (42) 633-81-61.
- Z uwagi na różnorodność towarów, towary wykonywane na zamówienie, chęc optymalizacji przesyłki w celu obniżenia kosztów wysyłki i inne czynniki, nie jest możliwe prezentowanie kosztów transportu na naszej stronie www. W momencie potwierdzania zamówienia klient zostanie poinformowany w formie emailowej o całkowitych kosztach zamówienia wraz z kosztami transportu, jak również o terminie realizacji zamówienia.
- Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest:
- przesłanie poprawnego zamówienia
- przedpłata w wysokości 100% całkowitej wartości zamówienia wraz z kosztami transportu
- dostępność zamawianych towarów
- Zamówienia można składać przez całą dobę pocztą email na adres adverti@adverti.pl.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę.
Realizacja zamówienia
- Zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku.
- Dostawa towaru odbywa się między innymi za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszty przesyłki ponosi Klient zgodnie z obowiązującym w dniu nadania przesyłki cennikiem.
- W MOMENCIE ODBIERANIA SPRZĘTU OD KURIERA PROSIMY UWAŻNIE SPRAWDZIĆ CZY NIE ZOSTAŁ ON USZKODZONY W TRAKCIE TRANSPORTU, A JESLI TAK SIĘ STAŁO PROSIMY O SPISANIE ODPOWIEDNIEGO PROTOKOŁU Z KURIEREM (W MOMENCIE ODBIERANIA PRZESYŁKI).
Konsumenci - osoby fizyczne
- Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z pózn. zm.) Kupujący będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru bez podania przyczyny - informacja nie dotyczy:
- towarów wykonywanych na zamówienie w których klient specyfikuje pewne cechy produktu(wybór kolorów produktu, wymiarów produktu, opcji dodatkowych montowanych na specjalne życzenie klienta itp.)
- towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta lub służących zaspokojeniu zindywidualizowanych potrzeb
- towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia
- towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar tak, aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądz nosi ślady użytkowania, wykraczające poza zwykły zarząd rzeczą, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy zwrotu całkowitych kosztów zamówienia.
- Towary wykonywane na zamówienie to między innymi wszystkie towary z naszej oferty w których klient wybiera kolorystyke elementów lub wymiary produktu.
- Wszelkie transakcje z konsumentami (osobami fizycznymi) są realizowane zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny: kliknij aby zobaczyć treść ustawy
- Przed odesłaniem towaru prosimy o wcześniejsze zgłoszenia tego faktu Sprzedawcy oraz ustalenia miejsca odsyłki towaru. Dane do kontaktu znajdują się w dziale "Kontakt".
Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsumnet wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoznik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (ADVERTI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Łodzi 90-755, al. 1 Maja 87, tel.(42) 633-81-61, tel.(42) 633-81-62, fax (42) 633-81-63, tel.kom. 604-09-59-34,e-mail:reklamacje@adverti.pl) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru Formularza Odstąpienia od Umowy, jednak nie jest to obowiązkowe:
- Formularz odstąpienia w formacie PDF
- Formularz odstąpienia w formacie DOC - WORD
- Formularz odstąpienia w formacie SXW - OPEN OFFICE
Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). W przypadku problemów z pobraniem lub otwarciem formularza prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty
dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia
innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie pózniej
niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej
umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte
w pierwotnej transakcji, chyba że wyraznie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą
Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie pózniej niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku rzeczy, które ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym
trybie odesłane pocztą koszt zwrotu może wynieść maksymalnie do 1000 PLN za jeden produkt. Dokładny koszt zwrotu można otrzymać po uprzednim przesłaniu zapytania na adres reklamacje@adverti.pl podając produkty które chcą Państwo zwrócić.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne.
Reklamacje
- Reklamacje mogą być składane między innymi na adres poczty elektronicznej reklamacje@adverti.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy podany w górnej części Regulaminu
- Koszt dostawy towaru do serwisu oraz koszty odbioru ponosi Kupujący.
- Przed odesłaniem produktu do naprawy, prosimy o kontakt z naszą firmą celem potwierdzenia adresu punktu serwisowego oraz procedury reklamacyjnej.
- W celu usprawnienia realizacji naprawy do przesyłki należy dołączyć pismo z dokładnym opisem usterki oraz Państwa dane kontaktowe.
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz.1495) Kupujący nabywając sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) produkt, na własny koszt, do placówki Sprzedającego po uprzednim poinformowaniu o tym Sprzedającego.
- W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami - na podstawie art. 558 &1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014r., poz 121) - strony wyłączają odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.
W TROSCE O KLIENTA
Jeśli masz uwagi odnośnie realizacji zamówienia lub sposobu obsługi naszych handlowców, prosimy o przesłanie informacji na adres: reklamacje@adverti.pl Informacja zostanie przekazana bezpośrednio do Kierownika Działu Handlowego.
Ochrona danych osobowych Klientów
Wszelkie przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
- ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
Zgodnie z obowiązkiem informacyjnym RODO (ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)) Informujemy, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma ADVERTI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą w Łodzi 90-755, al. 1 Maja 87, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi Wydział XX Gospodarczy pod numerem KRS 0000408684, NIP: 727-278-60-01, Regon: 101366243, zwana dalej Spółką
- W zależności od udzielonych zgód Pani/Pana dane osobowe przetwarzane mogą być m.in. w celu sprzedaży produktów, usług, korespondencji elektronicznej, przesyłania wiadomości marketingowych oraz przeprowadzania analiz przez Spółkę
- Administrator może przetwarzać następujące dane: nazwiska i imiona, adres płatnika, adres dostawy, numer PESEL, numer NIP, adres IP, numery telefonów, adresy e-mail. Jeżeli wymagają tego przepisy prawne, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.
- dane osobowe mogą być udostępniane przez Spółkę dostawcom, firmom kurierskim i transportowym tylko i wyłącznie w celu realizacji zamówień. Dane mogą być również przekazywane do NFZ, PCPR, MOPS i innych instytucji/firmy realizujących dofinansowanie do danego zamówienia (tylko w przypadku jeśli takie dofinansowanie jest realizowane), firmom współpracujących przy realizacji kampanii marketingowych, firmom zapewniającym badania analityczne/statystyczne, firmom zapewniającym więzi społeczne, firmom zapewniającym usługi płatnicze, instytucjom publicznym w przypadku kontroli.
- Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską.
- podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji zamówień produktów i usług w Spółce, umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisów internetowych Spółki, obsługi reklamacji, zakładania i zarządzania Twoim kontem lub kontami, obsługi zgłoszeń oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji, rozwiązywania problemów technicznych, kontaktowania się z Państwem, obsługa Twoich wiadomości skierowanych w szczególności do biura obsługi klienta oraz przez formularz kontaktowy i email, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy, windykacji należności, prowadzenia analiz statystycznych, przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych, zapewnienia rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa). Jesteśmy również zobligowani do przechowywania Państwa danych w myśl przepisów podatkowych i rachunkowych.
- Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym profilowanie).
- Państwa dane otrzymaliśmy w związku ze złożeniem zamówienia w Spółce lub wysłaniem zapytania lub korzystaniem z naszych serwisów internetowych
- Państwa dane mogą być przetwarzane do 10 lat lub do czasu wycofania przez Państwa zgody, z wyłączeniem sytuacji kiedy muszą być przechowywane dłużej ze względu na obowiązujące przepisy prawne
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Państwa danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania automatycznemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.
- Mają Państwo prawo złożyć skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, adres pocztowy: Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
- podanie Spółce danych osobowych jest dobrowolne.
- Kontakt do Administratora Danych Osobowych: ado@adverti.pl lub adres pocztowy ADVERTI Sp. z o.o. Sp.K. (z dopiskiem „Administrator Danych Osobowych”), al. 1 Maja 87, 90-755 Łódź
- Wszelkie przetwarzanie danych odbywa się zgodnie z następującymi aktami prawnymi:
– ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Państwa dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w profilowanie).
- Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu zamówienia, w celu realizacji złożonego zamówienia. Wpisanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, usuwania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych ado@adverti.pl
- Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych podanych w formularzu zamówienia, w celu prowadzenia konta w sklepie firmy ADVERTI Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa. Wpisanie danych osobowych jest dobrowolne. Informujemy, że przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, usuwania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych ado@adverti.pl
- Kupujący ma prawo do wglądu w przechowywane przez Sprzedawcę dane osobowe, ich zmiany oraz całkowite usunięcie z bazy. Nie dotyczy to sytuacji opisanych w USTAWIE o rachunkowości z dnia 29 września 1994. wraz z późniejszymi zmianami. (Art.74) oraz innych przepisów obligujących do przechowywania danych.
- Zasady Polityki Prywatności dostępne w zakładce "Polityka Prywatności"
|
|
|
|
POLECAMY |
|
|
|
|